מארה"ב להדסה: ראש עיריית ניו יורק הגיע לבקר את הרבי

נתי קאליש No Comments on מארה"ב להדסה: ראש עיריית ניו יורק הגיע לבקר את הרבי

אמש הגיע באופן מפתיע ראש עיריית ניו יורק לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים לבקר את הרבי מתולדות אברהם יצחק. ראש העיר הגיע בליווי יועצו החרדי והתפעל מאוד מגדולתו של הרבי

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אמש הגיע ראש עיריית ניו יורק מר אריק אדמס השוהה בישראל, לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים לבקר את כ"ק האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק המאושפז בבית החולים בשל בעיות בכליות.

ראש העיר הגיע לביקור הנדיר מלווה ביועצו החרדי הבכיר יואל אייזדורפר. ל"קול חי" נודע כי מי שיזם את הביקור המפתיע הוא העסקן אפרים פינק חסיד תולדות אברהם יצחק המקורב לראש העיר.

ראש העיר שוחח עם האדמו"ר על היהודים בארצות הברית והודה לו על עזרתו בתחום החינוך.

לאחר הביקור, ראש העיר פרסם בחשבונו ברשת החברתית תמונה מהביקור וכתב: "רבי שמואל יעקב קאהן הוא התגלמות הכוח וההתמדה. אמונתו וחוכמתו בלתי ניתנות לעצירה. תבריא במהרה, ידידי".

היום הגיע ראש העיר לביקור נרגש בכותל המערבי ואמר שהוא עשה את זה לטובת אימו שלא זכתה להגיע לכותל. במסגרת הביקור הוא יפגש גם עם ראש הממשלה נתניהו ועם ראשי המחאה נגד הרפורמה המשפטית. זהו ביקורו השלישי של ראש העיר בישראל.

כפי שפרסמנו ביום ראשון, הרבי שבשבוע הבא ימלאו לו 80, הגיע בכוחות עצמו לבית החולים עקב חולשה, ואושפז שם כאשר החשש הוא שהרבי יצטרך לעבור טיפול עקב הבעיות בכליות.

בחסידות תולדות אברהם יצחק ובכך העולם היהודי ממשיכים להעתיר בתפילה לרפואתו השלימה של רבי שמואל יעקב בן יענטא שיחלים במהרה וישוב לאיתנו הראשון.



0 תגובות